Aktualności różne - SM Poludnie Gdańsk

Przejdź do treści

Aktualności różne

Informacje odnośnie segregacji znajdują się w zakładce „Aktualności –> Wywóz nieczystości







From: BOK - GPEC <bok@gpec.pl>
Sent: Wednesday, September 28, 2022 3:02 PM
To: sekretariat@smpoludnie.pl
Subject: Komunikat dla Klientów
 
 
Dzień dobry,
 
informujemy, że na stronie www GRUPY GPEC (pod linkiem: Ciepło z rekompensatą – szczegółowe informacje - Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej (grupagpec.pl)) znajduje się komunikat dla klientów związany z wejściem w życie ustawy z 15 września 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. 2022 poz. 1967). Zgodnie z ustawą, określone grupy odbiorców zasilanych w ciepło z systemów ciepłowniczych lub lokalnych źródeł ciepła (w których średnia cena wytwarzania ciepła dla danego źródła przekracza średnie ceny określone w ustawie) będą uprawnione do cen z rekompensatą. Powyższy komunikat wskazuje w szczególności, których Klientów GRUPY GPEC dotyczą ceny z rekompensatą. Podkreślamy, że aktualnie ceny z rekompensatą nie dotyczą między innymi:
 
     
  1. klientów GPEC      zasilanych z miejskiej sieci ciepłowniczej w Gdańsku, Sopocie i Kowalach –      źródło PGE EC
  2.  
  3. klientów GPEC      PRO zasilanych z kotłowni w Czerninie i Pruszczu Gdańskim
  4.  
  5. klientów GPEC      TCZEW zasilanych z kotłowni Czyżykowo (grupa taryfowa K2)
 
Prosimy o zapoznanie się z treścią przedmiotowego komunikatu. W razie jakichkolwiek zmian- komunikat będzie na bieżąco aktualizowany.
 
Pozdrawiamy
 
Biuro Obsługi Klienta Grupy GPEC

















Miasto Gdańsk kieruje do seniorów i seniorek, a także osób schorowanych i z niepełnosprawnościami oraz osób pozostających w kwarantannie, wsparcie w czasie epidemii w dwóch podstawowych obszarach:
1. pomoc w zakresie żywności oraz zakupów
Z tej formy pomocy mogą skorzystać gdańszczanki i gdańszczanie, którzy nie radzą sobie w epidemicznym czasie z zapewnieniem sobie żywności lub dokonaniem podstawowych zakupów, a nie mogą liczyć w tym zakresie na zainteresowanie rodziny, znajomych czy sąsiadów. W takich ekstremalnych przypadkach wolontariusze gdańskiego MOPR lub z organizacji pozarządowych współpracujących z Ośrodkiem m.in. dostarczą potrzebującym produkty żywnościowe, niezbędne leki. Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer telefonu lub napisać email. Wsparcie świadczone jest z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, obowiązujących w okresie epidemii.
Informację o uzyskaniu pomocy żywnościowej oraz w zrobieniu zakupów można uzyskać pod numerem telefonu: 500 218 337 (czynnym w godz. od 8.00 do 21.00) lub pisząc na adres e-mail: wsparcie@mopr.gda.pl

2. pomoc psychologiczną dla wskazanej grupy osób,
Dzięki tej pomocy zainteresowani mogą porozmawiać ze specjalistą w sytuacjach przeżywanych obaw, lęków i niepokojów. Temu właśnie służą bezpłatne konsultacje z profesjonalną kadrą prowadzone obecnie przez 7 podmiotów w Gdańsku.
Bezpłatne telefoniczne konsultacje psychologiczne prowadzone są przez:
1. Ośrodek Interwencji Kryzysowej MOPR w Gdańsku - całodobowo - tel. 58 511 01 21, 58 511 01 22,
2. psychologa Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie - w godz. pracy Ośrodka –
tel. 508 901 118,
3. Fundacja Oparcia Społecznego A. FOSA Punkt Interwencji Kryzysowej w Gdańsku –
tel. 787 960 860,
4. Fundacja Pomorskie Centrum Psychotraumatologii – tel. 660 765 050
lub 721 613 787,
5. Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień - w godz. pracy Centrum - tel. 58 320 44 04,
6. Gdański Ośrodek Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży, w godz. 8.00-16.00,
tel. 58 347 87 89 lub 58 347 89 30,
7. Fundację Dajemy Dzieciom Siłę Centrum Pomocy Dzieciom – w godz. 8.00-18.00,
tel. 58 718 73 68.


















Inne informacje:


Informacje Zarządu o ograniczeniu czasowym korzystania z boiska sportowego w okresie jesienno-zimowym


Informacja Związku Rewizyjnego SM RP w sprawie oprotestowania działań w sprawie likwidacji spółdzielni mieszkaniowych.



Wróć do spisu treści